View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Husemann Vis innlegg
En kompis av meg ble stoppa med en bil han hadde kjøpt av meg tidligere. Han skulle som mekaniker naturmigvis eugodkjenne den men glemte det kanskje litt bort, ble stoppa og tatt for å kjøre i 86 i 70-sone. Egentlig skulle han fått 16000 ca i bot men purken kunne kun ta han for én ting av gangen. Bilen skulle vært på kontroll 6 måneder før, mener jeg å huske. Så han slapp med ei lita bot for å kjøre for fort, heldigvis for lommeboka :P
Vis hele sitatet...
Nei. Av fleire grunnar.

Høgaste forenkla forelegget du kan få er såvidt over ti lapper. Og det vart justert opp for ikkje spesielt mange år sidan. Du kan altså maksimalt få 10650,- i fartsbot. Etter det vanker det anmeldelse.

I tillegg tar forskrifta eksplisitt høgde for fleire samtidige forhold, og då skal høgaste enkeltbot giast fullt ut, og resterande reduserast med 50%. Det rimer jo på ingen måte med at politiet kun kan ta folk for ein ting om gongen.

For det tredje er det jo åpenbart grovt urimeleg at politiet kan påtale kun ein forbrytelse samtidig; det er åpenbart idiotisk, og dei som har utforma lovverket er jamt over ikkje siklande amøber.

Du har gjerne fått servert historia som fakta, men det er den ikkje. Ingen får 16000,- i fartsbot.