View Single Post
burde vært möderatör
489
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Du skjønner virkelig ikke. Tråden handler om forherligelse av fedme, som ikke eksisterer og du jatter med om beached whales and what not.
Vis hele sitatet...
Sjekk ut eksemplene fra det første innlegget mitt i denne tråden.

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Det er ingen som forherliger denne eksistensen, det er ingen som ØNSKER å ha dette handicappet. Om noen så skulle ønske det, hvorfor dømme.
Vis hele sitatet...

"My aim in life is never to be skinny."

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Jeg er hårsår, ikke for overvektige, det kunne vært røykere for den saks skyld, hvem som helst som er greit å "mobbe" i det offentlige rom fordi de ikke har tatt de samme usunne/sunne valg som deg.
Vis hele sitatet...
Dette handler ikke om mobbing. Fedme er en svært alvorlig helseepedemi, og ved å oppfordre overvektige folk til å være stolte(!!!) over sine bokstavelig talt døende kropper gjør man dem en gigantisk bjørnetjeneste. Som jeg har presisert tidligere, jeg mener ikke at man skal belære feite folk på macer'n om at burgere og fries er usunt osv. Alle er klar over det, og folk har all rett til å bestemme over sine egne liv. Men denne "fedme-aksept" trenden har gått for langt. Det er en stor forskjell mellom å akseptere sin egen kropp - og å leve i total fornektelse.

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Jeg skjønner ikke hvorfor du er nødt til å gå etter meg som hårsår, det er en dårlig vinkling for å forsvare at du har kjipe holdninger som er lett angripbare og kan oppfattes som kjipt for de det gjelder.
Vis hele sitatet...
Når du omtaler dine meningsmotstandere som "menneskelig lavmål" så går jeg etter deg akkurat som jeg føler for

Sitat av entropi Vis innlegg
Det finnes ingen feite folk i den vestlige verden som tror det. Linkene du presenterte over her handler heller ikke om det. Det handler om at det bør kunne være mulig å ikke ha en perfekt kropp men likevel akseptere seg selv og omfavne livet. Man MÅ ikke ha som øverste mål i livet sitt å gå ned i vekt.
Vis hele sitatet...
Sjekk ut linkene én gang til.
Sist endret av pappabetaler; 1. februar 2017 kl. 01:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.