View Single Post
burde vært möderatör
489
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Det er dette jeg sliter sånn med. HVORFOR? Har sjøl tilbringt tid som ganske overvektig. Jeg er heldigvis for meg satt sammen sånn at jeg ikke ble mentalt plaga av folks holdninger. Jeg hadde ærlig talt ikke klart å gå ned om jeg hadde vært det. Gjorde det fordi det rett og slett fordi det er godt å være mobil og for å ha en fysisk lettere hverdag.

Men HVORFOR denne dømmingen annet enn at dere synes at det er stygt`? Faen as. Igjen og igjen kommer folk her og alt de maser om er hvor stygt det er. "Vandrende sakkosekker". Ja faen, jeg synes den moderne stilen til tenåringer er helt FORJÆVLIG.

Faen så jævlig mange SCHTØGGE kids det er der ute nå. Spesielt de androgyne gutta. Men helvette heller, gidder ikke bry meg, de må vel få se sånn ut? Ikke skal jeg gi dem stygge blikk eller whatever!?
Eller junkier?
Samme historien, de kan heller ikke så mye for problematikken sin, og hadde temaet vært alkisser og narkisser hadde det ikke vært like greit å rakke ned på utseendet dems.

Hva slags samfunn er vi egentlig?
Når ble det greit å IKKE akseptere folk for hvem de er?
Denne tråden er fullt av mennesklig lavmål.
Vis hele sitatet...
Jeg dømmer ikke folk for å være feite, les innlegget mitt på nytt. Jeg dømmer morbid overvektige prinsesser som lever i total fornektelse og tror at "beached whale is the new skinny". Ain't gonna happen...

Angående androgyne fuckbois og narkisser så anbefaler jeg deg å gjøre det samme som når jeg ser morbid overvektige; ignorer det. Ikke la det ødelegge dagen din, ikke kommenter det til vennene dine eller lag en scene, og ikke bland deg inn i deres privatliv. Bare se vekk, enkelt og greit. La dem spise burgerne sine i fred.

Du virker forresten fryktelig hårsår.


Sitat av U.S.Marshall Vis innlegg
Vanlig Overvekt som de fleste overvektige sliter med er ikke så ille, jeg ligger 8kg over "kurven" for min høyde og alder og vil derfor være overvektig.
Har du 10 eller 20kg for mye rundt magen så er det ikke så ille, men når vi snakker personer med 150-200kg overvekt som knapt klarer å komme seg inn den doble døren på Mc´Donalds så er det ikke noe vakkert syn, men la de få avgjøre ting selv i sitt eget liv.

Hvis noen hadde kommet og belært meg hva jeg skulle spise, eller hva barna mine skulle spise så hadde de meget fort endt opp på nærmeste legekontor.
Vis hele sitatet...
Er helt enig. Har forsåvidt aldri sagt et ord om å belære noen som helst, hvor fikk du det fra?