View Single Post
Sitat av Neptunia Vis innlegg
Ja, du virker jo som en avbalansert og veloppdragen fyr... som den første i tråden til å komme med reinspikka drittslenging og indirekte voldstrussler.
Vis hele sitatet...
At du mener det jeg skriver er det værste i denne tråden sier meg hvor blinde du/dere er, dere som har sett lyset.

Greit, inlegget er skrevet for å provosere dere på samme måten som deres manglende respekt for mennesker som er annerledes eller gjør andre valg og prioriteringer provoserer meg grenseløst.

Folkeskikk og gjensidig respekt er en avtale mellom mennesker. I det du eller andre bryter denne avtalen ekskluderer dere dere selv fra denne avtalen, og fortjener å få passet deres påskrevet.

Så kan man sikkert diskutere form, men ja jeg inrømmer gladelig at jeg lar meg provosere grenseløst av folk som skal tre sitt levesett ned over hodet på andre, og nærmest dehumaniserer de som lever annerledes.

Prøv å forestille deg hvordan en overvektig jente som kanskje allerede ikke har det altfor bra med seg selv føler seg etter å ha lest det makkverket her av en tråd.

Overvektige omtales som ekle og uappetittlige... jeg har ikke ord for hvor selvsentrert det er å skrive noe sånt. Det insinuerer at mennesker skal "ta seg sammen" for at dere skal slippe å se på de og bli kvalme, jeg klarer bare ikke å fatte hvordan det går an å se verden rundt seg på denne måten
Sist endret av DeMenT; 20. januar 2017 kl. 09:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.