View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av pappabetaler Vis innlegg

Å oppfordre folk, hovedsakelig kvinner, til å være stolt av sin overvekt er i mine øyne like tåpelig som å oppfordre folk til å være stolt av bulimi, rølpefylla eller spedalskhet. Folk må få lov til å gjøre hva de vil så lenge de ikke skader andre, men ærlig talt, når folk begynner å se ut som vandrende sakkosekker er det greit å se vekk. Bare så det er sagt, jeg har ingenting imot overvektige! Jeg har flere overvektige venner og foretrekker faktisk jenter med litt ekstra rumpe og lår fremfor skinny bitches... men dødelig overvekt er direkte uapetittelig!
Vis hele sitatet...
Det er dette jeg sliter sånn med. HVORFOR? Har sjøl tilbringt tid som ganske overvektig. Jeg er heldigvis for meg satt sammen sånn at jeg ikke ble mentalt plaga av folks holdninger. Jeg hadde ærlig talt ikke klart å gå ned om jeg hadde vært det. Gjorde det fordi det rett og slett fordi det er godt å være mobil og for å ha en fysisk lettere hverdag.

Men HVORFOR denne dømmingen annet enn at dere synes at det er stygt`? Faen as. Igjen og igjen kommer folk her og alt de maser om er hvor stygt det er. "Vandrende sakkosekker". Ja faen, jeg synes den moderne stilen til tenåringer er helt FORJÆVLIG.

Faen så jævlig mange SCHTØGGE kids det er der ute nå. Spesielt de androgyne gutta. Men helvette heller, gidder ikke bry meg, de må vel få se sånn ut? Ikke skal jeg gi dem stygge blikk eller whatever!?
Eller junkier?
Samme historien, de kan heller ikke så mye for problematikken sin, og hadde temaet vært alkisser og narkisser hadde det ikke vært like greit å rakke ned på utseendet dems.

Hva slags samfunn er vi egentlig?
Når ble det greit å IKKE akseptere folk for hvem de er?
Denne tråden er fullt av mennesklig lavmål.