View Single Post
Trådstarter
24
Sitat av Cloor Vis innlegg
Vett ike noe om llseng fengsel men vet i Stavanger Fengsel så hiver de over hasj og subutex over gjerde så du kan grøde på, realtivt lite vold der selv med folk som er dømt for grov vold etc pga det er ikke noe vits i å slåss som de gjør i breaking bad.
Har for

ZX-10RR kom vel it i år? og koster nærmere 400-600k ny, sikker du ikke snakker om en vanlig zx-10r?

Er jo ikke hver dag noen blir tatt for å kjøre i himlende 280km/t så hvordan kom dette ikke i Avisen?

Husker ikke helt va timebetalingen i Stavanger Fengsel var men er vel nærmere 10kr men da har du noe å gjøre på så du ikke kjeder rauen av deg.
Vis hele sitatet...
Har null interesse av subutex, hasj eller noe som helst. Tar med meg valium forksrevet av egen lege som skal holde ut oppholdet ordinert fra ham med klare instrukser om at de ikke skal kødde meg dette her. Da skal han i såfall kontaktes på forhånd for å konferere med vedkommende lege på Ilseng; om han fuckeren skal begynne å tukle med medisiner en annen lege har forskrevet. Sånt som det der er helt sykt i kriminalomsorgen. Fengselsleger tror de kan gjøre hva faen de vil og bryter pasiet- og helsepersonelloven som det passer dem.

- Jo en zx10-r ninja 2008 modell. PÅkosta over 100.000 i ekstrautstyr som øhlins depmer, fulleffekt akrapovich m.m. Men jeg har ikke kræsjet eller vraka den. Ble tatt i nesten 280 kmt og hadde helt minimalt med promille som hang igjen fra ei øl eller to tidligere på dagen før vi kjørte på bane på rudskogen (klubben min).
Det er i avisene.

Du snakker om HR2 og HR2r du virker det som? De nye helt syke syklene. R versjonen kan du ikke registrere for veikøring. Det er kun tillatt på bane

Og ja jeg snakker om vanlig zx10r. Skrev jeg rr var det bare en skrivefeil.
Sist endret av EzrealR; 10. oktober 2018 kl. 05:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.