View Single Post
Sitat av EzrealR Vis innlegg
Si det etter ett år på enten Ringerike, Oslo, Ullersmo eller Ila. Du aner ikke hva du snakker om. Selv har jeg sittet et år på Ringerike og 10 mnd i Oslo. Ikke lenge siden en fyr ble drept på ringerike av en annen innsatt. Jeg har sett mye. Innsatte som klikker på hverandre, på betjenter. En gang var det en liten pakistaner som smalt en termos i trynet på en kvinnelig betjent og fortsatte og sparke henne i ansiktet mens hun lå bevisstløs på bakken. Det tok de andre betjentene flere minutter å oppfatte og reagere på situasjonen. Jeg har sett folk bli grisebanka for bagateller og jeg har sett folk bli stukker med både kniver og gafler. Så spar meg.
Vis hele sitatet...
Tror du at du er den eneste på forumet som har sittet inne, kompis? Jeg skjønner at du har sett mye skumle ting, for all del. Hvor mye av det du har sett på "verdens tøffeste fengsel" og hvor mye du har sett i real life er jeg dog usikker på.

Men fra spøk til startpistol så er ikke det du beskriver normalen i norske fengsler i det hele tatt. Selvsagt skjer det saker og ting der som ikke er bra, men det er ytterst sjeldent at noen blir "tatt" på bakgrunn av at de er svak eller er homo eller noe sånt. Det er tåpelig at du prøver å fremstille det på annet vis.

Du skal inn fordi du har kjørt motorsykkel som en idiot i fylla, mens innstillingen din tilsier at du har ledet Saturdarah i en årrekke. Hvis du løper rundt med den holdningen i fengselet begynner man jo å skjønne at du kanskje opplever mer bråk enn det som er normalt.
Sist endret av Sjølvaste; 10. oktober 2018 kl. 00:10.