View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Utleier har informert deg om at han ønsker å heve leien med 1000 kroner i måneden. Du har fått tilbud om å fortsette leieforholdet til den nye prisen, og hvis ikke du ønsker å videreføre leieforholdet vil utleier følge oppsigelsestiden satt i kontrakten deres. Har jeg forstått situasjonen riktig?

Hvis ja: hvordan i alle helvetes dager føler du deg berettiget til å "gjøre livet surt" for utleier? Det er jo selvfølgelig helt opp til utleier å fastsette leien så lenge han følger kontrakten dere begge har signert (hva gjelder oppsigelsestid o.l.) Jeg sliter virkelig med å forstå hvordan du moralsk sett ønsker å være utrivelig med utleier på grunn av dette, så jeg håper du kan belyse dette.
Vis hele sitatet...
For det første.

Utleigar står ikkje fritt til å heve leiga. Det er regulert gjennom husleigelova, som seier at utleigar kan heve iht. endringa i konsumprisindeksen årleg. Etter to og eit halvt år kan utleigar heve til "gjengs leige", altså det tilsvarande bustader i samme områder ligg på. Det vil tidlegast tre i kraft eit halvt år etter at det er avtalt.

For det andre.

Utleigar kan ikkje sei opp avtalen utan viare. Det er krav til sakleg grunn. Leigetakar har eit veldig sterkt rettsvern etter husleigelova, og utleigar må ha sakleg grunn til å avslutte utleigeavtalen. At prisen er for låg er ikkje sakleg grunn. Det er heller ikkje selvfølgelig opp til utleigar å fastetje leige; tvert imot må utleigar halde seg til avtaler som utleigar har signert.

Kort sagt ber svaret ditt preg av at du ikkje har eingong overfladisk kjennskap til rettsområdet du kommenterer, for du bommer på sentrale punkt, og det er åpenbart at du ikkje ein gong har lest lovverket som regulerer området.

Kort sagt bør leigetaker her be huseigar gå og suge ein elg, og gjere merksam på at usakleg oppseeing vil verte følgt opp med søksmål.
Sist endret av vidarlo; 16. juni 2018 kl. 01:08.