View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg kan avkrefte at dråper med LSD blir ødelagt av kullsyre for en kortere periode om ikke annet. Jeg har blant annet drukket øl, coca cola, absinthe, vann, øh og en slags drink?(smakte cider eller smirnof ice) med LSD opp i. Selv har jeg dryppet det opp i en halv varm (ikke lunken) suppe uten at stoffet ble ødelagt.

På nyttårsaften hadde jeg en 1dl flaske absinthe som jeg hadde en - en og halv dråpe LSD opp i. Dette fungerte akkuratt som planlagt. Over mange timer kom jeg inn i et stadige der både absinthen og syren begge virket helt kurrant. Da flasken ble tom var jeg på drønn.
__

At LSD er et skjørt molekyl skal man ikke undervurdere.. Men det er ikke slik at LSD blir ødelagt på sekundet stoffet kommer i kontakt med vann.
Tidligere har jeg med flere drukket vann med dråper i med godt resultat. Dog, jeg vet jo ikke hvor lenge den lar seg lagre i vann uten å bli ødelagt. Har liksom aldri helt hatt lyst til å prøve å finne det ut heller ; )
Men altså, LSD i kullsyreholdige drikker fungerer om det konsumeres innen kort tid. Det samme gjelder vel nesten for det meste tror jeg. Med mindre man finner på å dryppe det på en kake -før- den skal inn i ovnen. Etterpå er vel da det lureste.

Kanskje noen som lurer på; Ja, men hvorfor ikke bare dryppe det på tungen, hånden, sukkerbit eller lapp?.
Kun fordi det har vært morsomt å prøve andre metoder for å se om det utgjør noe forskjell for styrken på dråpene. Noe som har vist seg å være feil i de få forsøkene jeg har gjort.
En annen grunn har vært for å dele på en litt "spesiell" måte. Som å dryppe i Absinthe og andre væsker for at flere kan få smake, i stedet for å drive å styre med frimerker eller sukkerbiter.
Pizza stykker, brødskiver, rundstykker, juice, saft - you name it.

Så lenge det konsumeres under rimelig tid etter at det har blitt dryppet i noe så er min erfaring at det ikke har noen ting å si.
Mulig noen har andre erfaringer?