View Single Post
Var på besøk hos min onkel som bor 5min med metro/t-bane shit utenfor Stockholm.
Meg og min bror som er hakket eldre hadde vært nede på en dagligvarebutikk og på vei hjem igjen på kvelden. Jeg var vel rundt ca 11-12 år.

For å komme fra denne dagligvarebutikken må vi gå forbi en del blokker, og inn i en. Da vi går forbi en blokk ser vi en som sitter utenfor. Han starter så å gå etter oss. Vi merker at han oppfører seg merkelig og begynner å bli litt redd (Hvertfall jeg..). Går derfor litt raskere, det samme gjør den ukjente mannen. Vi begynner å løpe, min bror er hakket raskere enn meg og hiver seg inn i heisen og tar heisen til 5.etg. Heisen lukker seg og jeg rekker ikke være med, mens min bror tydeligvis synes det er morsomt at jeg er redd da han smiler som en 3åring som får seg lego mens han ser ut av glassvinduet på heisen.

Med min kondis var jo dette helt jævlig.. Ganske sikker på at narkis/alkis/shitfuck fyren skulle ta meg igjen, men måtte jo bare løpe.. Løp for livet opp i 5.etg og klarte akkurat låse døren til leiligheten før han fikk tak i meg.
Sa hele historien til Onkel, han løp ut og prøvde få tak i han uten hell

Fremmed land, fremmed by, fremmed mann som løper etter deg. Ble helvetes redd der ja!