View Single Post
Dodraugen. Små ventiler i basseng. Brannalarmer.

Dodraugen skjedde når jeg gikk i første.

Ei jente i fjerdeklasse hadde fortalt meg om dodraugen, og jeg var pissredd for å gå på do alene. Hun fortalte at dodraugen trakk deg ned i do, og så til Egypt hvor den holdt deg fanget i en pyramide. Tror også den gjorde deg til en mumie eller noe sånt, eller så kom det masse mumier. Husker ikke.
Hadde i den perioden de voksne på SFO til å følge med til dass hver gang jeg måtte pisse, så måtte de stå utfor døra mens jeg pissa. Det tok mye mot for meg å gå på do alene, men jeg kom over det til slutt.

Hadde også en stor frykt for de små ventilene du finner i bunnen av basseng. Aner ikke hvorfor, men har hatt masse mareritt om de. Var også veldig forsiktig med å ikke tråkke på de små ventilene når jeg var i basseng, men har blitt bedre nå. Synes fortsatt det er jævlig ubehagelig å trø på de eller være inntil de da.

Har ett mareritt som har gått igjen mange ganger når jeg var liten. Mamma var og badet meg i barnehagen, og så kom det plutselig masse sånne små ventiler i badekaret jeg var i. Så gikk brannalarmen, og så våknet jeg. Har også hatt mange mareritt om brannalarmer, blant annet at brannalarmer går fordi jeg ville ha vann om natta. De røde og runde. Aner ikke hvorfor. Sikkert mer også jeg har glemt, var redd for mye rart. Er fortsatt småredd for ventiler i basseng, og hater lyden av brannalarmer.

Vet at dette kanskje ikke er 'det skumleste jeg har opplevd', men opplevde jo disse tingene flere ganger, og er definitivt noe av det skumleste jeg har opplevd.
Sist endret av Photosopp; 21. januar 2013 kl. 07:24.