View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skjønner og aksepterer at dette hele høres veldig merkelig ut, men om jeg bare kunne delt litt mer info uten å bli gjenkjent er jeg sikker på at du, og flere ville tenkt det samme som meg. Men jeg skal ikke bruke en masse tid og energi på å sannsynliggjøre for dere at jeg muligens har blitt overvåket, for når jeg kan dele så begrenset med informasjon, klarer jeg aldri å overtale dere uansett. Så det skal jeg spare oss alle for

Når det gjelder det at de har stoppa meg på merkelige plasser, der jeg mistenker at de har sporet telefonen min, er ikke dette så pussig. Vi snakker et veldig avsidesliggende sted i en liten by, hvor det er svært usannsynlig at sivilpolitiet patruljerer. Særlig den ene gangen fant sted når hva kan jeg si, jeg hadde gjort noe spesielt rett i forkant.

Dette er to politibetjenter som stoppet meg støtt, og dersom jeg har blitt spanet på, har jeg ingen mistanke om at det var av disse to. Når disse to stoppa meg, var det rus-test, ut av bilen, full ransakelse av både meg og bil, et provisorisk «avhør» og kjørt til legevakta for blodprøve.

Jeg har heller aldri påstått at jeg har blitt direkte spanet på, men at det har vært en viss kommunikasjonskontroll, det tror jeg.

Og nei, jeg tror ikke på deg når du sier at alle som jobber i Politiet driter i enkeltmennesket og dets fremtid. Jeg tror det finnes menneskelige nyanser i alle yrkesgrupper, også Politiet.
Vis hele sitatet...
Okey. Lykke til med deg og ditt. Mottakelig er du ikke og gjentar bare deg selv så skjønte ikke poenget med å opprette denne tråden da når du ikke er åpen for konstruktive innspill.