View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har det stått noe sted at saken har vært etterforsket av de? Syns du skrev det bare har stått at saken er registrert der.

Samma det, håper du bruker VPN i innleggene dine her nå

Btw Nkom er organet som har med bare så små ting som at politiet har fått ordnet utskrift av oppringte og innkommende anrop av telefonleverandøren din, noe som også gjøres i mindre saker. Så det behøver ikke bety du har vært under f eks romavlytting, spaning, kameraovervåkning osv fordet, men det er derfor jeg er veldig spent på å høre hva de oppgir og hvordan formatet i svaret sitt til deg blir for jeg lurer på om de for eksempel bare sender et svar ala nei/ja vi kan bekrefte kommunikasjonskontroll dato til dato og thats it, eller om de skriver konkret ja/nei 7 spanere, -ja/nei romavlytting, ja/nei avlytting live av telefonlinje osv osv.

Har hatt lyst til å kontakte de selv så papirer fra Nkom under en rettsak jeg var i (forbindelse med utgående anrop og klokkeslett bare, kom ikke frem noe som tydet på de hadde avlyttet linja osv) så er intr å finne ut alt hva de har gjort! Hva skrev du i henvendelsen din dit om jeg får spørre?
Vis hele sitatet...
Jeg har jo ikke innrømt noe konkret, så det spiller ingen rolle. Men ja, bruker VPN, det har jeg alltid gjort

Det at saken er registrert der betyr nok at den sannsynligvis er etterforsket der også. Har fått henleggelser før, da står det at saken er registrert det ****** politidistrikt.