View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Det at TS spør om nedtur i det hele tatt sikter til at han enten opplever at det er det eller oppfatter det sånn.

Jeg beskylder deg for å være belærende, fordi jeg opplever deg som benektende når andre postere her i tråden har kommet med sin oppfatning, og du totalt benekter det faktum at deres oppfatning kan være sann. Trenger eksempler?













Måten du har respondert viser at du mangler innsyn i andres meninger og gir totalt faen i hva andre tenker, så lenge du har rett. Det er ikke et snev av forståelse som er i disse kommentarene.

Jeg har tatt en titt på det jeg skriver, og det er en eksakt respons som får deg til å innse at måten du fremstår på er feil, og det blir du sur og kommer med kommentarer. Hvordan prøver ikke jeg å forstå hva andre mener her? Jeg har lest det du har skrevet, jeg har til og med sitert det du har skrevet og respondert på det med et hensiktsmessig svar, så det at jeg ikke tar til meg hva du har sagt kan umulig være tilfellet. Imidlertid er jeg uenig i din holdning og formening om hva en "nedtur" vil si. At jeg har kritisert deg for det trenger ikke gjøre deg sinna av den grunn. Du er jo tross alt 40, du skal liksom være den voksende her


Du kan sitte her og mate egoet ditt så mye du vil. Men faktumet er at du er en 40-år gammal mann som glorifiserer utenlandsk kokain over et nettforum, i tillegg til å skru på "anonym" modus så du kan snakke dritt og komme med kommentarer til folk uten at det skal påvirke ditt "rykte" her på forumet. Rett og slett trist.
Vis hele sitatet...
Heldigvis er det en ting som er fint med å bli eldre, og det er at man innser når man taler til døve ører og dermed kan velge å ikke kaste vekk tid og energi på å dette. Og det valget tar jeg nå. Du kan leve videre i troen på din egen begrensede kunnskap, det gjør meg ingen verdens ting

og btw, hvem i huleste sa noe om at jeg er en mann?