View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Veldig interessant hvordan du opplever motstridende synspunkter fra ditt eget som "kverrulant". Imidlertid så er det du som har prøvd å forklare folk hva som er rett og galt i form av at "man til USA for å få den beste colaen". For deretter å belære folk om hvorfor kokain i Norge ikke er ditt og kokainen i USA er datt. Det tråden her i utgangspunktet var laget for var ikke om din mening om kvalitetssikret kokain, men heller om det TS opplever er normalt eller ikke.

Der jeg ville sagt at det han opplever resonnerer ganske så godt med effektene av sentralstimulerende midler. Imidlertid er ikke dette noe han trenger å være bekymret over. Såvidt han ikke opplever dette som svært ubehagelig.
Vis hele sitatet...
Jeg opplever deg som kverrulerende fordi du ikke ønsker å forsøke å forstå og ta innover deg den helt basale biologiske grunenn til at man ikke opplever nedtur på cola på samme måte som amfetamin, jeg forsøker å forklare deg, gi deg kilder osv, men du avfeier alt som min egne personlige tolkning.

Du sier at jeg sitter på min høye hest å forsøker å belære? Kanskje du skal ta en titt på det du selv skriver, du fremstår jo akkurat på den måten du beskylder meg for å være. Arrogant og belærende.

og PS: TS spør kun om hvilken type nedtur vi andre får på cola..har du fått med deg det? H*n skriver ingenting om hvilken type nedtur h*n får, har du fått med deg det også?

Herregud, er det mulig, du må ha en eksepsjonellt lav IQ