View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av 420master Vis innlegg
Se her ja glemte å legge til: mange som klager på nedtur etter de har smakt på god cola, skaffet her til lands som ikke takler nedturen på cola men ikke får nedtur på pepper. Mange klager også på nedtur etter MDMA deeet har jeg aldri hatt, så da er det vel ingen som får nedtur på emma da? Vel nedtur er som jeg mistenker veldg inviduelt, noen takler enkelte bedre enn andre. Men du har jo aldri hatt nedtur på cola så da er det ingen andre som får det heller? Skriver på tlf med knust skjerm så blir litt kronglete. Men som du sier, har aldri hatt noe problemer med cola nedturen

Og du sier at så le ge du hae REN cola smaker den ikke bensin, har hatt 95% som har smakt både
Blanco
Eddik
Bensin
Vis hele sitatet...
Handler om kjemi i hjernen alt dette med nedtur, og det er en helt logisk kjemisk forklaring på at man ikke får nedtur på cola ( les lenger oppe)Akkurat som om det er en kjemisk forklaring på at man får nedtur på amf og mdma

At folk får varierende grad av nedtur på amf og mdma vet jo jeg og, klart det er personlige forskjeller her. Jeg tåler ikke MDMA feks, blir kronisk deprimert i laaaang tid etterpå. Og jeg har selvfølgelig vært borti at folk får varierende grader av nedtur og takler det på forskjellige måter.

Den colaen jeg har fått har aldri smakt noe av det du nevner, denne fikk jeg i USA, grunnen til at jeg vet at det er god cola er fordi den funker sånn som cola skal...20-30 minutter med opptur før man lander mykt og behagelig.Påfyll etter senest en time. Mye mer intenst og fantastisk en amfetamin. Sinnsyk opptur uten alt tankekjøret og stuke oppheng man får på amf. jeg har aldri likt amf, men digget kokain!! I USA får man kokain når man kjøper kokain. Ikke sånn som her i Norge hvor 90% av kokain er utbøffet drit med amf i. Når folk kommer her og sier de blir loka en hel natt av "god cola" og får tidenes heftigste nedtur så sier det seg selv at det har ingenting med cola å gjøre, Jeg har opplevd SÅ mange ganger at folk har tilbudt meg "dritgod cola" der jeg omtrent har sniffet på meg en nedtur. Derfor blir jeg så jævlig provosert av at folk stadig vekk skriver om cola når det så tydelig er amf de har fått i seg..

og si meg, hvordan kan du påstå at du får kokain med 95% renhet? har du ditt eget lab du tester det i ?