View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Feil! Les forklaringen til Marlboro666 lenger oppi tråden her så får du forklaringen. Kokain fungerer ikke på samme måte som amf i hjernen, derfor unngår du heftig nedtur og avtenning. Dette har ingenting å gjøre med at "vi er alle forskjellige". Og det du beskriver som en cola tur har ingenting med cola å gjøre, et halvt gram holdt dere gående hele natten? og du følte deg skikkelig sjuk dagen etterpå? Høres mer ut som methamf med noe drit i...det er ihvertfall IKKE cola. Som jeg sa, heftig opptur i ca 30 min, du må fylle på sånn ca hvert 30-60 min. Så at deg og en kompis holdt dere gående en hel kveld+natt på 0,5 gram....ehhh nei!!
Vis hele sitatet...
Dette er bullshit. Jeg får helvetes nedtur av kola hver jævla gang. Opptil en uke med angst, aggresjon, depresjon og søvnproblemer. Det var ikke slik de første årene jeg brukte, men nå kan jeg ikke røre driten, likegyldig om det er fishscale.

Tilnærmet ren amfetamin på den andre side får jeg så godt som ingen nedtur av. Forutsatt at jeg ikke misbruker tungt over flere døgn uten søvn og mat, noe jeg naturlig nok ikke gjør igjen.