Tråd: MDG vs Rødt
View Single Post
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Kan du vise til et eneste eksempel hvor kommunisme har fungert på en god måte, i kombinasjon med at landet ikke blir ledet av en tyrann?



Meget godt skrevet og jeg er fullstendig enig.

De fleste er enig i at en selvfølgelig skal arbeide for et bedre klima, men når de krisemaksimerer, står å griner på trikken, prøver å få barn til tro at de skal regne syre i morgen, total mangel på økonomiske rådgivere, urelistiske skattepolitikk,vil at alle skal bo i mini leiligheter i en blokk, vil at alle skal bli veganere, har null respekt for folk som bor utenfor ring1, vil forby mange fritidsinnteresser, ønsker åpne grenser, er og vil alltid vær et Oslo Parti.
I tillegg til at de ALLTID bruker pisken og vil forby alt de ikke liker, klarer aldri å svare på de økonomiske konsekvensene av deres politikk.
Det er vel ikke uten grunn at MDG blir kalt Globale Grønne Khmer i enkelte deler av landet.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner at du tror du er enig i det jeg skriver, men jeg vil bare - nærmest for ordens skyld - si at det er lite av det du følger opp med som er i nærheten av det jeg mener.