Tråd: MDG vs Rødt
View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Samtidig vert einsaksparti ofte forstått som eit parti som kun bryr seg om ei sak, t.d. ein del av kritikken som har vore retta mot FNB.

MDG har politikk på dei fleste aktuelle saksfelt, og sjølv om motivasjonen gjerne har eit felles utgangspunkt, er dei ikkje eit einsaksparti slik eg ser det; dei har eit politisk program som gjer at veljarane veit korleis dei stiller seg i breidda av saker.

Om MDG skal måtte klassifiserast som eit einsaksparti er mange andre norske parti det og, inkludert Raudt. Det er ikkje nødvendigvis galt, men det er fort ein definisjon som forvirrar meir enn den oppklarer.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår hva du mener, og er vel forsåvidt enig med deg i at flere partier kan defineres som ensaksparti. I dette tilfellet syntes jeg likevel det var en ryddig og oppklarende måte å gjøre det på for å best mulig sammenligne de to partiene.

Men det skal sies MDG har en helhetlig politikk og er ikke et ensaksparti på lik linje med feks. "Folkeaksjonen Nei til mer bombpenger". Å kalle begge de partiene for ensaksparti er urettferdig ovenfor MDG - så jeg tar poenget ditt.