View Single Post
Jeg hadde blitt veldig skeptisk om jeg hadde solgt en PC som i utgangspunktet fungerer fint for så å høre at den ikke funker med en gang den kommer til kjøper.

Det høres også merkelig ut at han ikke ville se om den var i okay stand da han plukket den opp. Det er kanskje for at han i ettertid skal kunne si at du aldri viste han at den funket?
Det er vel ikke normalt å betale for relativt dyr elektronikk uten å få bekreftet at alt er som det skal?

Jeg er ingen ekspert, men kan det tenkes at han har gjort noe med den for at det skal virke som om den ikke fungerer? Tatt en del eller noe?

Jeg ville ikke bare sånn uten videre gitt tilbake pengene og tatt tilbake maskinen sånn som situasjonen høres ut.
Kan du dokumentere på noe vis at den funket fint før du overleverte den?

Sitat av pearL1337 Vis innlegg
han skulle få en kamerat til å komme over litt senere og sjekke ut som hadde peiling på pc.
Vis hele sitatet...
Høres shady ut. Prøv å få tatt en titt sammen, og ha gjerne med deg en kompis selv som kan greiene sine. Eventuelt en tredjepart, som f.eks sjappa du kjøpte PCen av.
Sist endret av krystallkongen; 26. september 2021 kl. 22:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.