View Single Post
Ja og nei - du har ikke brukt det ofte nok til å ha toleranse, men siden du nylig har tatt det kan det tenkes du er litt mer forberedt og derfor vil "merke mindre" - for ikke å snakke om at *alle* rusopplevelser er forskjellige mtp. dagsform/humør, så *nøyaktig like chill* nei, tilnærma ; ja.

Slenger meg på det KasperAG skriver jeg, jeg bruker bare ketamin for å "snappe ut" av mørke perioder, de som kan vokse seg til depresjoner om de får nok tid på seg. 30-40mg er nok hver eneste gang, nasalt, og etter-effekten med lettere tankemønster holder seg mye lengre enn selve effekten av stoffet gjør =)

Tehe - om De synes det var "ubehageligheter" på 40mg, så burde du ikke sikte på K-hole, siden det kan være en sabla skremmende opplevelse, dog belønningene/etter-effektene (for mitt vedkommende NULL angst i flere uker etterpå, dødsangst såvel som fly-skrekk og den vanlige generelle angsten) gjør det ofte verdt det. Hvis man bare skal bli "fucka" så er det langt mer... dagligdagse rusmidler man kan innta for å få til den, jeg ser på Ketamin som såpass hellig at det brukes aldri for å "bli merkelig" eller "bruke tid". Aldri.

Så det såvidt nevnt over her ; når K sniffes, så skal det ikke Hollywood-insuffleres en millimeter (holde for ene neseboret mens man later som det andre er en støvsuger)

Mye bedre å bare svakt sniffe inn med to åpne nesebor, for det skal bare opp i nesen, ikke rundt og ned i svelget/halsen som oftest skjer når man gjør noe man har sett på film.

Lykke til - og kos dem/dere <3