View Single Post
Jeg ser at veldig mange er negative til kokain + alkohol. Der er jeg helt motsatt. Men jeg vet også at alle er forskjellige. Jeg syns det er rart å ha subjektive anbefalinger til stoff som har subjektive virkninger.

Ja, kokain er relativt dyrt. Det er relativt vanskelig å få tak i bra kokain. Men effekten man får ut av disse to kan ikke sammenliknes med noe.

Amfetamin med alkohol er også morsomt, men ikke helt likt kokain + alkohol. Man får ikke den samme selvtillitsboosten som på kokain, og man merker at man er mindre full enn det man egentlig er hvis man er påvirket av amfetamin. Det kan feks gjøre "dagen derpå" endel hardere.

0,5g per person med kokain burde holde hvis dere skal ha en fin kveld
Hvis du vurderer amfetamin trenger du ikke like stor dose. Kanskje halvparten. Maks.

Ellers vil jeg også anbefale deg å teste det ut før du drar dette igang på en fest med flere folk. Da er det lettere å sette riktige forventninger til festen.

Alkohol tar bort endel av de 'magiske' virkningene til MDMA så denne komboen vil jeg fraråde selvom festen fortsatt blir bra.
Sist endret av Superspurv; 20. oktober 2020 kl. 10:07.