View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
I beste fall er det sløs av mdma, i værste fall kan du kødde mye med serotonin produksjonen din. Men jeg har inntrykk av at SSRI'er har såpass jerntak på serotoninen din at den vil overstyre beskjeden mdmaen gir om å åpne alle luker og la oss tømme lagrene.
For å være på den sikre siden, trapp sakte ned og vent en god stund før du turer. Hvis mdmaen er viktigere enn cipralexen.
Du fikk meg til å lure på det samme faktisk. Lenge siden jeg har hatt en god tur, men sitter fast på cipralex og for meg er det ganske kjipt å kutte ned. Slutt ihvertfall ikke cold turkey med cipralexen, da kan du risikere "brain-zaps". Det unner jeg ingen å oppleve.
fra google:
One of the most unbearable withdrawal symptoms reported are brain zaps (also sometimes called brain shivers, brain shocks, head shocks, and electrical shocks). ... Some sufferers describe them as "a sudden jolt or buzz in the brain." Others report that they feel like "short bursts of white light mixed with dizziness."
Vis hele sitatet...
Det finnes noen gamle tråder om dette temaet og svarene ligner mye på denne tråden. Noen velger å ta 2-3 ganger så mye mdma for å oppnå effekt, men det kan umulig være sunt. Finner også mange svar ved å google. Her er et "definitivt" svar på spørsmålet. Sorry, men du burde planlegge dette i flere måneder.
Sist endret av Bothrops; 2. august 2019 kl. 03:48.