Tråd: Poker
View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Å spille tight er da et av de beste tipsene man kan gi til en nybegynner. Ikke la deg lokke med på dritthender. Drit i å raise QJ når 5 stykker allerede har meldt seg på (siden du av en eller annen grunn nevner den hånden under her). Spill kun nuts, og folk gir deg action i massevis. Vi snakker da selvfølgelig om de laveste nivåene, og jeg regner med han mente cashgame også.


Du er altfor generell. Det er greit at det ofte er bra å gå all-in med 17 outs på floppen, men ikke alltid. Hvis du er en så god turneringsspiller som du later som, så vet du dette. Det er en tid og et sted for alt.


Gje meg en break. Folk på lave nivåer følger ikke med på slik. Seriøst. Du kan flippe over nuts 20 av 20 ganger, og likevel caller de deg den 21. gangen med et middels par.


Se der ja, du er enig du også.

Bortsett fra disse, så er jeg mye enig med deg ang strategi.
Vis hele sitatet...

vel hvis du følger med på spillerne dine du vet disse fisker hele tiden og du har råd til og tape så hvorfor ikke flippe JQ Diamonds der på bet? kan godt calle betten og men sjansen for at du treffer det du er intr i er såpass stor at det er like greit og kjøre en all in for verdier.. men vi er nå ivartfall enige i strategien og det er det jeg vil frem til.. ja et tight spill er vel og bra men du vil aldri og da mener jeg aldri vinne en 20 k gua på stars med 4500 med på bare gull hender som ak aq aa kk qq osv.. glem det er ikke mulig engang. isåfall må stars være utrolig snill mot deg og gi deg rush of cards.. viktige i early stage er og spille få men store potter det samme er det i midd stage.