Tråd: Poker
View Single Post
Sitat av Azarat Vis innlegg
Gode tips du kommer med, ligner litt på 'strategien' jeg bruker i SNG'er.
Har i det siste funnet litt den beste spille-stilen min ved å ikke stresse med å stacke opp i tidlig fase (har prøvd å stacke opp litt tidligere i SNG'ene, men da har jeg som oftest gått ut tidlig). Jeg bare lar de andre løse spillerne gå ut/stacke opp. Når blind'sene øker til et passende nivå, begynner jeg å stjele litt smått i posisjon (da har jeg fått et ganske konservativt inntrykk av de andre spillerne), spille litt mer hender og angripe løse spillere (ofte med høy stack). Når jeg da har fått en høyere stack, setter jeg meg 'på siden' igjen og lar de andre spille hverandre ut. Etter bobbla, er det såpass lite spill (om ikke blinds'ene er fortsatt ganske lave da) igjen at da er det mest veldig aggressivt spill/stjeling (etter spillestilen til motstanderen(e) + litt luck som skal til =)

Bra kurs: http://www.pokernorge.no/articles/SN...e-fasen?page=3
Vis hele sitatet...
eneste jeg stresser med er turbo turneringer der er det ut og bygge god stack tidlig mener feks 2x turbo eller 11 d turbo osv må jobbes raskt i så der er jeg gjerne lose canon og kan gjøre en del villt men det er fordi at hvis man skal ha noen som helst form for sjanse der må man ha god stack til første pause da blindsa allerede er 150/300 eller 250/500 ved første pause så prøver om regel og ha 7-8 k eller mer til pause i turbo tørns..