View Single Post
Sitat av robhol
"Dra til helvete?" Dropp personangrep, og kom heller med saklige bidrag til diskusjonen!

Og du kan snakke for deg selv.
Vis hele sitatet...
Jeg snakker ikke for noen andre enn meg selv. Det er jeg som har oversett immigranter og vært en idiot. På samme måte som de andre fleste hvite nordmenn jeg kjenner. Hele landet er ididoter. Jeg er en jævla idiot. Jeg har gått i klasse med immigranter i flere år uten at jeg har legt merke til ham. Problemet var at ingen turde å være med ham fordi de var redd for å bli sett ned på fordi alle er full i fordommer og dømmer over en kam. I hvert fall der jeg bor. Det resulterte i at han bare var med de som ikke hadde noen andre å være med og som ikke brydde seg om det hirearkiske system i skolen eller om andres fordommer. Det vil si outisere. Heldigvis var ikke det denne typen outsidere som driver med gale ting. Når jeg sier fordom så mener jeg den konklusjonen man trekker om andre før man i det hele tatt kjenner personen. På Ungdomsskolen trodde alle at han (immigranten) var muslim fordi han var fra Irak. Det viste seg at familien hadde konvertert til kristendommen. Det fant vi ut etter ungdomsskolen. Men det var det jo ingen som brydde seg om, nei.