View Single Post
jeg gidder ikke engang å holde følge på denne diskusjonen så jeg sier bare akkurat hva jeg mener og holder meg til det:

Jeg har en del kompiser som er utlendinger(sjokkerende siden jeg er fra Finnmark og faktisk har bodd her hele mitt liv), og de er som trådstarter sier "greie", kjempefolk faktisk.

Utover det, grunnen til at mange nordmenn(spesielt de litt eldre (30+) er negative til utlenninger er mye media sin skyld, a gjengen, b-gjengen, å-gjengen og hva faen de nå kaller seg/blir kalt er jo i media nesten daglig pga noe dritt de har gjort, smugla dop, slådd ned folk på åpen gate, sloss, drept, herja og voldtatt..

Faktum er at store deler av den organiserte kriminaliteten i norge er begådd av utlenninger, og da ikke nødvendigvis av mørkuda folk, dette hjelper ikke akkurat på fordommene folk har/kan ha..

Min lille mening til hvorfor folk er negative..

Sitat av gud_er_død
Dra til helvete. Nordmenn er de stygge ulvene. Det er oss og våre fordommer som gjør at noen innvandrere ser på det som fristende å bli/være kriminell. Det er vi nordmenn som suger hardt på integrering. Bare spør deg selv de spørsmålene han har til deg (som hvit nordmann, før du begynner å dømme).

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke brydd meg om teite nordmens fordommer og egoisme. Vi er dumme og uvitende.
Vis hele sitatet...
Se på deg selv før du kaller ett helt land for idioter.
Sist endret av NoillStress; 24. januar 2008 kl. 17:34.