View Single Post
Trådstarter
243
Sitat av mp34567
Ja nordmenn gjør mye rart men hvor tror du feks mye av heroinen kommer fra? den vokser ikke i hagene til gamle damer her. Hvor tror du kokainen kommer fra? Det er en smule kaldt i norge for sånt. Vi har visse plantasjer av hasj om sommern men det stopper stort sett der og ikke på langt nær i skalaen for andre stoffer.

Mesteparten av narkoen som kommer til oslo føres inn av albanere. De har stort sett kontroll på det som kommer inn.
Young guns har dog tatt over en del av dette markedet, så har vi jo a og b gjengen som prøver så godt de kan og bli med på partier osv.
Er de fleste av disse etniske norske? Neppe.

Dog skal jeg ikke si at du er en stor narkobaron eller lignende men ja du skjønner hintet.
Noen utlendinger har en kultur som er så forskjellig fra oss at det klin umulig og gå sammen med dem over lengere tid.
For meg er det ikke greit og banke kona mi fordi hun stoppet og snakket med en annen fyr på veien hjem. Jeg hadde nøyd meg med å spørre hvem var det isteden for å banket henne helseløs.

Om jeg dro ned til la oss iran og ville bygge en kirke der ville staten støttet meg? Ville jeg fått lov og rope bønnerop utover hele teheran hver fredag kl 15 fordi min gud har sagt at jeg skal gjøre det? Neppe.

Faktumet er at når man er i et annet land er det noen som tilpasser seg og andre ikke.
Jeg har selv utenlandske venner, både kinesere og pakistanere og div andre fargede. Dog jeg ser en liten kultur kollisjon innimellom. Når det kommer til hva damene skal ha på seg kan de være ganske så bestemte på hva de får lov til og ikke og de kan fort klikke for den minste ting jeg ikke engang hever et øyebryn over.
Har havnet i ganske truende situasjoner med mine egne venner da jeg har tatt tak i hånda til en del av de da de hever den for å slå.
Har prøvd og forklare at man ikke skal slå jenter, men de mener jo at de skal behandles akkurat som kuer og geiter.
Jeg har dog prøvd og forklare at man ikke skal slå kuer og geiter heller men dette er komplett umulig for dem å forstå.

Nei jeg er ikke rasist men skal du holde fast på dine skikker og dine ditt og datt burde man kanskje sjekke at de ikke er imot norsk lov først? Og skal du på død og pine ha en norsk jente istedenfor en dame som legger seg lydig i kurven under kjøkkenbordet når de har tatt oppvaska så må du pent akkseptere at det er en norsk jente med norske skikker og ikke tvinge på henne en burka.

Om du absolutt skal holde så fast ved disse skikkene foreslår jeg at man drar tilbake dit hvor alt var så bra.
Norge er norge og vil alltid ha en skepsis mot fargede/pakistanere/asiatere/øst europere osv fordi det er noen som ødelegger. Vil man ha vekk rasismen får man starte med å sende tilbake alle som driver kriminalitet og ødelegger for de andre.
Da kanskje vil norge få et annet syn på utlendinger. Men før de vil nok hverdagsrasismen alltid være der i mer eller mindre grad.
Vis hele sitatet...

Stikk ned til Iran og søk du! ring oss og si ifra hvis du lykkes eller ikke, men inntil da ikke uttal deg om det du ikke vet noe om og hvordan vet du alt om narko og hvem som leverer og sånt kanskje du er en liten bruker eller ditributør? hvem vet, og jo forresten krigen mot narkotika hadde kanskje blitt vunnet hvis ikke Usa hadde gått inn I afganistan gå inn på national geografic channel og les den artikkelen om narkotika og afganistian, de som ikke gjør noe med det, og jeg har ikke noe med narko og gjøre, hvorfor lar du ditt sinne gå utover meg? chill før hodet ditt sprekker:P