View Single Post
Sitat av Myrskog Vis innlegg
Jeg anbefaler mye dyp refleksjon over livet og situasjonen din. Bruke tid på aktive valg som virker kjipe, men som du vet er bra for deg. Det bygger selvtillit.

Ta en tur til psykolog, eller familie og venner. Vær helt åpen og ærlig om hvordan du føler deg, og du kommer til å motta hjelp og støtte.
Du er verdt like mye som naboen, på grunn av at potensialet ditt er det samme.
Man har forskjellige veier å gå her i livet, ikke alle skal være forskere, ikke alle skal drive store veldedigheter. Men alle kan være snill, støttende, og positivt utagerende, og legge igjen gode avtrykk på jorda og de rundt deg.
Hjelp noen i familien med et eller annet som flytting, snekring, maling, rydding osv. Kan like gjerne være en helt tilfeldig person. Det lover jeg deg ville bygd deg litt selvtillit.

Om du først skal ruse deg, anbefaler jeg noen smådoser sopp eller lsd. Det kan gi deg gode latterkicks og uforglemmelige minner, og generelt få deg til å føle deg bedre.
Men det vil ikke skje uten refleksjon eller uten å ta dype blikk i deg selv. La følelser og tanker komme på over/utsiden og utfordre dem..
-Finn ut hva du virkelig vil gjøre her i livet, og følg den veien med ett steg av gangen.

Jeg tror på at du klarer å føle deg god igjen, jeg er sikker på at det er mye bra du kan gjøre for deg, og livet ditt!
Vis hele sitatet...
Godt skrevet!