View Single Post
Wow, desilusjonert jeg føler meg da... Trodde jeg var litt treig, men ikke SÅ treig til å prøve nye ting.

Jeg maste meg til å begynne. Rett og slett. Vi skulle til Amsterdam på skoletur i 3.klasse på videregående, og jeg ville ikke komme aldeles grønn til "the Mecca of Marihuana". Jeg kjente en type som røyka, og hadde hengt med ham i et halvt år uten at han lot meg prøve. Jeg måtte leser masse bøker, tenke masse, filosofere litt og få en masse historier om hvordan han drev bajas på pulver inn i huset. Var forsåvidt gøy det, men...

Uansett, så fant jeg ham sånn passelig snydens på byen en kveld, og vi endte opp en gjeng hjemme hos han. Vi røykte en jonas på deling, og dro på pub. Herlig kveld der det bare dukket opp øl uten at noen betalte, og jeg satt og så på pyntelys i et par timer. Merket ikke så veldig mye, bortsett fra en liten kribling i fingertuppene og det at jeg "fløt ut" i hodet lettere enn vanlig.

Ellers har jeg alltid vært interessert i rus. Jeg er en av de ungene som snurret fort rundt for å se verden bevege seg uten meg. Tror jeg er født til dette.