View Single Post
Alkohol

Er ikke så mye å si om dette her, da de fleste blir introdusert til alkohol på den samme måten, vil jeg tro. Jevnaldrende venner begynte å drikke og ha hjemme-alene fester og muttern hadde barskap hvor jeg tømte innholdet og fylte opp med vann. Var vel i 14-års alderen første gang jeg ble ordentlig full.


Hasj

Var nok nyskjerrigheten som tok meg, pluss det faktumet at jeg har vært medlem på nFF/iblis.nu siden jeg gikk på barneskolen. Fatters var jo dessuten hippie i sin tid, så det lå jo litt i korta at jeg skulle teste å røyke hasj, i en alder av 15.

Ringte en kompis av meg som var 3 år eldre. Ordnet vel en G som jeg og en annen kompis som heller aldri hadde prøvd det før skulle mekke opp. Det gikk til helvete med den jointen for å si det mildt. De neste gangene jeg røyke skulle bli mye bedre; ligge i gresset mens vi tittet oppi skyene og hadde ordentlig latterkick. Røyker nå fra tid til annen, 1-2 ganger i uka i snitt, vil jeg si.


Amfetamin

Første gangen jeg skulle ta noe amfetaminer, var med noe ritalin som jeg hadde knust opp og snorta, var interessant dette her. Prøvde også etter hvert med concerta og til slutt da med noe ordentlig pulver inne på dassen på vgs. Var vel i 17-18 års alderen da dette pågikk. Har kjøpt par opplegg på speed á 10g etter dette, som jeg hadde over lengere stund. Og selv om jeg ikke har tatt noe på en god stund og vet så jævlig godt at det er noe av de mest skadelige rusmidlene man kan putte i seg så er jeg fortsatt hypp på å teste det igjen.


Kokain

Tror dette skjedde da jeg var 19-20. Var typen til mora mi som holdt på med dette og han prøvde så godt han kunne for å få meg til å akseptere han. Jeg ga jo langt faen i at han dreiv å pulte på mora mi, men jeg fikk i hvertfall en del kola av gutten (som forøvrig var 3 år eldre enn meg). Syns det var greit, i kombinasjon med alkohol. Utover det så syns jeg det var for dyrt.


Sopp

Høgga i meg en pakke med cubensis på amstertur med gutta.. Ble ikke ordentlig tura som de andre, men har prøvd et par ganger i ettertid med mindre doser. Er hypp på å ta en ordentlig spirituell tur en gang, kanskje med fatters eller en god kompis.


MDMA/Ecstasy

Jeg hadde lovet meg selv å aldri ta ecstasy etter en moralpreken fra iblis på treff da jeg var 15(?). Tenkte at det kanskje ikke var så farlig, men jeg hadde liksom ikke lyst til å være så på topp og aldri kunne være det igjen uten ecstasy. Prøvde en kapsel første gangen da jeg var 20, da mine nærmeste kompiser hadde prøvd det, men jeg har aldri fått noe særlig funk av ren MDMA. Prøvde derimot noen knips en stund senere, og det smalt så godt. Dansa hele natta og var i ekstase. Tok knips og MDMA-kapsler senest forrige helg. Turer vel generelt kun når det er store events som jeg kan sleppe meg løs og ture på.


Har også prøvd forskjellige RCer som 5-meo-dipt og 2c-b, samt noe urter av forskjellige slag. Tror nok det bare er nyskjerrigheten som driver oss til å prøve forskjellige rusmidler, og enkelte ganger for å få aksept fra vennegjengen. Jeg personlig har alltid gjort det pga nysgjerrigheten, og for å kunne ordentlig argumentere i rusmiddeldebatten.