View Single Post
Det som fikk meg til å begynne å røyke var nysgjerrigheten og at jeg hadde et par kammerater som hadde prøvd. Prøvde selv når jeg var 13 og hadde ikke drekki eller noe(samme dag). Røyket 1g på bong, meg og to andre. Ble fjern, men på den tiden visste jeg ikke hvordan det var så trodde ikke jeg følte noe særlig etter vi hadde røyka. Når vi kom tilbake til de andre bare lo de og spurte om jeg hadde det bra. jeg sa at jeg ikke kjente noe også sa ei søt jente som var 1 år eldre enn meg at jeg måtte prøve noen flere ganger før det funket ordentlig..

2. gang(2 dager senere): Røyket før tivoli... totaly baked, karuseller, munch, karusell, spy, hjem for å sove.
3. gang(enda 2 nye dager senere): Røyket før vi skulle grille, hadde det veldig bra hele tiden. Muncha MYE og spydde etter den 3. Jointen.

Etter 2 ganger med å spy virket det ikke akkurat som om dette var min greie, så ventet vel 1-2 uker før jeg røyket neste gang. Da var vi på fest og jeg hadde aldri røyket weed før. Så dette måtte jeg jo prøve. Røyket vel etter jeg hadde konsumert 0,2-0,3l med hjembrent og jeg satt vel og lo av det meste de 2 neste timene. Ble aldri i dårlig form og drakk bare litt mer ut over kvelden. Etter denne gangen var jeg frelst.

Er du ikke dum, psykiske lidelser, eller syk i hue fra før, er det "bare" positivt å røyke Så lenge du er litt aktiv, jobber og gjør ting du må da selvfølgelig.