View Single Post
Har lest gjennom hele tråden nå og må si at jeg er mektig imponert over innstillingen din. Jeg ser helt klart ideologien din og jeg må si at jeg kan si meg enig i veldig mye..

I bunn og grunn er det jo ikke noe som helst ekkelt med å spise mat som noen har kastet (med mindre det er infisert med en eller annen sykdom). Det at det er ekkelt ligger vel egentlig i hodene våre.. Dyr gjør jo akkurat dette uten at de har noe problemer med dette..

Men å si at det er feil at folk bruker mat som nytelse, og ikke bare som en kilde til næring er vel å overdrive.. Det er jo faktisk en nytelse med god mat, og for alle vi som ikke er anorektikere er det jo en stor del av livet.

However er det nok ikke en livsstil jeg kunne klart å legge meg til selv. Jeg ville nok følt meg ganske lowlife (unnskyld uttrykket)

Men det at du sier at "jobb er for hippier" eller hva det nå enn var er vel egentlig litt selvmotsigende.. Hvor skulle du fått alt det avfallet fra om ikke andre folk hadde jobbet for det?

Og litt ot men du har ikke vurdert å kanskje dyrke mat selv?

EDIT: og selvfølgelig vet jeg hvorfor de ikke vil at folk skal stjele produktene de kaster. Kapitalisme.. Jeg klarer bare ikke å se logikken
Sist endret av Gamgee; 24. oktober 2008 kl. 22:03.