View Single Post
Sitat av Jonta Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Liker slangen! Jeg synes denne virker mer tredimensjonal enn flere av dine tidligere tegninger. Hva enn du gjorde her, keep it up!

Jeg óg beundrer standhaftigheten din! Jeg ønsker ikke å kritisere tegneegenskapene dine på dette punktet.
Eneste jeg har noe å si noe på er det grå linjertarket - kan ikke jeg få spandere på deg en ordentlig tegneblokk?

Skisse- og notatbøker
Tegne- og skisseblokker

Velg deg hvilken som helst og så skal jeg dekke kostnaden via Vipps eller Paypal, hva enn du foretrekker.

Livet er seriøst for kort for dårlig papir!

Sitat av Jonta Vis innlegg
Aww - Kjenner selv i visse stillinger at det ikke er godt for kroppen, og har vurdert å kjøre pomodoro (25min jobb, 5min pause) for både arm og øye. Vet du hvordan du kan unngå det neste gang, eller er det «bare» mengden det er snakk om?
Vis hele sitatet...
Det er noe jeg har slitt med i over ti år, så den er nok godt integrert på dette punktet. Kombinasjon av mye rart - senebetennelse, RSI og en nerve som kommer i klem på grunn av stramme muskler. Når den blusser opp, er jeg så shaky og svak i hånda at jeg ikke kan skrive med penn.

Jeg legger selvsagt inn mye pauser, både mikro-pauser og lengre pauser. Tøyer og strekker og sitter riktig, slik jeg har fått beskjed om. Men når noe sånt har fått satt seg, skal det lite til for å trigge den, virker det som.

Nu vel! Jeg driver derfor å lærer meg å bruke venstrehånda til tegning da.
Håper jeg kan bli helt ambidekster en dag, eller i det minste ha god nok motorikk til å tegne og skrive OK