View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Lang historie kort.
Rusmisbruker i titalls år.
Aldri injisert.

Har endelig fått hjelp, innleggelse på fredag og jeg er MOTIVERT.

Samtidig så vil jeg si «hadet» til mine venner fra rusmiljøet for en siste gangs skyld. De ser meg aldri igjen så lenge de er i rusmiljøet.

Nå sitter jeg her med en kompis som injiserer amfetamin. Vi prøvde først plugging, men det ga ikke stort med effekt. Bestemte meg for å sniffe resten. OK effekt! Hvorfor tar jeg ikke dette oftere? (ikke så glad i det), Jeg så at kompisen min mekka opp til et skudd til nå, og jeg spurte om tillatelse til å prøve å sette skuddet på ham, bare av ren spenning.

Han trodde jeg sa «er det greit at jeg skyter litt av det?»

Svaret var: «Bare for denne ene gangen, du skal legges inn på fredag, og du skal ALDRI gjøre det mer»

Det var ikke det jeg sa, jeg har alltid sagt nei til å injisere. Han trodde altså at jeg ville skyte, og denne gangen er begge så rusa på riv at vi mangler hemninger.

Jeg forklarte at det ikke var det jeg spurte om. «Åååja!!! Ja; du kan hjelpe meg med å skyte ja»

- Men... du ga meg jo nesten tillatelse til å skyte?

«Ja, jeg misforsto jo, men jeg liker det ikke, og anbefaler det ikke.»

- Tjææææ, har egentlig lyst til å ruse meg som faen til jeg legges inn, det er jo bare et par dager til... og der blir jeg så lenge 3-6 mnd) at når jeg kommer ut er det meningen at jeg skal fortsette å holde meg rusfri, ha et A4 liv og slike ting. Det spørs helt på min egeninnsats under innleggelsen osv.

Så folkens, etter å ha lest alt dette, tenker dere nok at det er en dårlig unnskyldning at vi er ruset ++++, det er OK for meg, det jeg lurer på er:

Engangstilfelle, et lite skudd amfetamin, for så å aldri gjøre det igjen (har sagt fra til nære rusfrie venner at HVIS de oppdager at jeg ikke BARE skjøt denne ene kvelden; og aldri mer, så skal de gripe inn +++, de sa at de skal gjøre det.

Jeg lurer på; Kan jeg bli avhengig av ett skudd amfetamin? Jeg forstår jo at faren er der, men ta i betraktning at jeg blir HENTET til behandling på fredag, så det er ingen fare for å forsove meg (eller at jeg møter ruset. Innleggelse får jeg uansett), og kun skyter amfetamin IDAG, og aldri mer innen jeg legges inn om 2 dager. Og heller ikke etterpå, blir der tross alt 3-4 mnd.

Jeg vil tippe de fleste svarene er «ikke gjør det», og litt diverse nedlatende svar, men her spør jeg jo oppriktig, kan dette gå bra, ut i fra beskrivelsen over, eller går dette til helvete? Hva mener freakforum?