View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du skal sende 200 000 grisete meldinger om du skal oppnå 200k, det er nesten 1000 meldinger hver gang du jobber (sett at du ikke sender grisete meldinger hver dag). Før det over i Payoneer, og bestill kort fra de (tror det går) så kommer du unna alt skattegreiene og du slipper å betale 60 000 verdt av grisete meldinger til staten
Vis hele sitatet...
Hehe, er faktisk en utrolig del bonuser der. Skriver jeg over 1900 meldinger i uka tjener jeg 0.20 euro pr melding. Nesten 2 kr melding. Og jeg klarer svare ca 3-4 meldinger i minuttet om jeg er skikkelig konsentrert. Og det er da bare ca tre timer jobb om dagen og da ligger jeg på litt over 20k i måneden. Hadde jo klart mer Men hva med dette kortet? Er ikke skatteetaten blitt veldig flinke til å fiske opp utenlandske kort osv? Leste noe om at man burde ta ut i utlandet også, men på feks svenske grensen så får man jo bare tatt ut svenske penger, blir det ikke lagt merke til om man vekslet mengder med svenske penger i banken ofte også om jeg tok med svenske penger hjem feks en gang i måneden? Hmm..