View Single Post
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
ganske som du akk sa det vil jeg si.. ikke nevn tramadol, men forklar situasjonen osv, skriver de ut no svakere evt så si d ikke funker etter å ha "prøvd", og med tålmodighet så vill de prøve mer og mer/farligere og farligere smertelindrende for å hjelpe deg, så lenge du ikke fremstår som noen som søker rus.

det sagt så vil jeg også si at å fake ting for å få rus på resept er verre enn å misbruke hva enn du får tak i.. det blir sett tilslutt om du går den veien, og jævlig kjipt å miste troverdigheten for legit bruk bare for å prøve få no rus ut av det.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Vil poengtere at jeg ikke ønsker tramadol for rusen sin skyld. Tar kun 2x50mg maks ett par ganger i måneden hvis det i det hele tatt er så ofte. Grunnen til at jeg ønsker tramadol er at den har veldig god virkning på rygg/skuldersmertene jeg sliter med, og ibux/paracet/naproxen fungerer ikke.

Ønsker heller ikke å ta noe medisin regelmessig, men å ha det i skapet når det står som verst. Skjønner poenget ditt, men rus er ikke temaet her, da går jeg for molly