View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Så ditt argument er at alle som er for legalisering er stonere som ønsker å være wannabe hippies?
Du skjønner hvor teit du er nå? Argumentet at det ikke dreper noen ligger jo i at argumentet for kriminalisering er "beskyttelse" av samfunnet mot rusmidlet.

At du tror at alle stonere er folk som ikke bidrar i samfunnet sier sitt.
Dra ut i verden, du trenger litt bredere horisont, kompis.
Vis hele sitatet...
Nei, argumentet mitt er ikke at alle ønsker å være wannabe hippies. Dette var for å fremprovosere nye argumenter om hva som faktisk er positivt for å legalisere cannabis. Det når ikke helt igjennom at alle vil ha hasj så de kan sitte og røyke når de vil. Jeg klarer ikke se nytteverdien i dette med tanke på legalisering. OM det hadde blitt en legalisering vil jeg dessverre tro at dette ødelegger mer en hva det fører positivt med seg.
Det er jo ikke slik at alle som røyker hasj er stonere, men jeg frykter det vil bli en radikal økning om ting skulle blitt legalisert. Folk som sliter med motivasjon etterhvert, mer søvnproblemer og psykiske faktorer generelt.
Det finnes alltid grupper som håndterer narkotiske midler på en balansert måte, men nå er det ikke denne gruppen jeg velger å ha fokus på.