View Single Post
Jeg tror en drastisk livs forandring vil hjelpe. Bli en buddhist og lev med munker (det finnes slike steder hvor du kan bo gratis og få gratis mat hvis du blir akseptert inn). Bli med i militæret, flytt på fjellet, driv med veldedighet (hjelper man andre, glemmer man mer sine egne problemer og ser ting fra et annet perspektiv). Reis til Peru og ta ayachusa, eller mediter 10 timer vær dag. Bli en muslim og gå i moske, eller vie livet ditt til en enkelt ting. Start en artistkarriere eller reis til Kina for å redde utryddningstruete pandaer. Bygg en hytte, lag et kreativt kunstverk, skriv tekster. Hadde jeg vært i dine sko ville jeg gjort en drastisk forandring, og sett hvordan det hadde gått. Kom deg helt ut av ditt normale livsmønster, og snu livet ditt 360 grader rundt. Dette vil kreve mot og disiplin, men hva har du å tape? Kanskje du vil finne lykken, ved å gjøre noe helt anna enn hva du er vant til. Tenk utafor boksen å legg en plan for hva du vil gjøre videre med livet. Prøv masse forskjellig og du vil sikkert finne en mening med livet på veien.