View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Tenker at det som går rundt kommer rundt, sånn omtrentlig. Politiet har nok ikke mangel på informanter, og om de ivaretar informantene sine på samme måte som i den saken der en informant ble drept, så er det jo fritt vilt og de vil trenge flere.

Har vært vitne til en stygg sak der en informant har blitt totalt deformert. Det var desverre tomme spekulasjoner som resulterte i aktive operasjoner, så hvem den egentlige informanten var/er, forblir nok ett mysterium.

Om du er blitt utsatt for en informant, råder jeg deg til å ta en laang pause for å best unngå beslag, og heller skaffe nye kanaler.

Å drive å hevne seg med "snitching" att og fram mellom flere er såpass smålig at det beste kanskje er at "onkel" passer på godteposen?

Til spørsmålet ditt: Om snuten tar tysting seriøst eller ikke.

Uten å kjenne til interne rutiner, kan man i det minste tenke seg at noe av informasjonen er "interresant nok", altså infoen som omhandler 1+kg, blir nok garantert notert, men det blir nok ikke reagert umiddelbart, da jeg har hørt at informantbehandlerene bygger sammen info'en de får til ett "puslespill" før de har ett godt nok bilde av involverte/interessenter før de angriper.

Om det er snakk om 1-50g, så er det som regel ikke brukeren de er etter, men etter litt spaning og andre ekkelheter, finner de jo også ut hvor brukeren får sin dose fra osv, så vil nesten tro at nesten all informasjon er for god til å legge til siden for politiet.

Og til slutt, ikke stol på noen!
Vis hele sitatet...


Godt svar. Kan si det slik.

Er en i miljøet jeg var i. Som har blitt tatt 3-5 Ganger for ruspåvirket kjøring. Snakker om 45 Xanax osv om dagen. Han tørr ikke å handle med ja feks asians eller albanere. Han tar tusenhvis i vipps. 17 på en dag og mer.

Et familiemedlem er høytstående i politiet , og han blir ikke tatt, eller fengsla. Han lar folk kjøre til han og kjøpe for tusenhvis over vipps. Har også hørt om tilfeller under deals hvor han har fått helt noia og dratt seg ut. Jeg har mistenkt han lenge, og jeg krangla med han og var borte noen dager, så fant jeg en GSM Tracker inni røykvarselen. Ja seff så sjekka jeg 1000 ganger om det var identisk over nett search. Og det var løse skruer på døra. Jeg konfronterte han med at jeg visste at familiemedlemmet er snut og han fikk helt panikk og sa at jeg skulle passe meg. Om ikke det her indisier på Informant virksomhet vet ikke jeg. Ingen tar vipps i så store mengder og ihvertfall ikke et helt år. Så jeg har gått under jorda. Snakker ikke med den klikken der. Og jeg har snakka litt for mye til en idiot narkis , er narkoman jeg og men de to er visst gode venner. Så enten lurer han informanten min tidligere venn eller så er de begge rattas. Verste jeg vet er sånne som han. Om jeg har rett så har han putta folk , of course fedre som sikkert solgte hasj og flere andre inn i buret .

Jeg stoler ikke på noen lenger i miljøet. Har jeg lært noe? Ja det er ingen brødre eller venner. Alle tenker på seg selv. Bestekompisen min som er heroinist igjen og igjen hadee nok snitcha meg ut.


Så holde mest mulig for seg selv . Og enten komme seg ut av det eller spille kortene riktige . Det har jeg lært. Jeg har lært at jeg må holde mest mulig kjeft.


Nå vet jeg masse om denne søppel fyren og de andre bøffer kompisene hans.