View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av KingPin Vis innlegg
Det med seratoninsyndrom, angst, panikkanfall, besvime, hypotermi (kroppstemperaturen dette?) har jeg hørt og lest om flere ganger men aldri hørt om noen som får kramper som bivirkning

Men selv burde jeg vente minst 1 mnd (8. juni) til jeg tar dropp igjen etter forrige inntak?

Hvis kompisen min røyker noe god røyk (han har både god hasj og god weed liggende) når han kjenner peaken gir seg, tar noe beroligende som blåvalium (faktisk ekte blåvalium!) før han legger seg + 1x5mg Zopiclone når han legger seg ned i senga, hvordan vil formen hans være imorgen da?


Så han kan våkne opp imorgen med full noia/angst og føle seg totalt crappy? (verre enn å være fyllesyk synes jeg personlig..)
Vis hele sitatet...
Tror ikke du skal bekymre deg så mye for mye av dette. De fleste er skader som skjer over lengre tid med fast (miss)bruk av MDMA. Pass på at han drikker et glass vann i ny og ne, og blir han overopphetet (gjennomvåt av svette feks) så sleng han i dusjen og kjøl han ned. Tror nok dette går helt bra. Vil nok være litt sliten imorgen ja.