View Single Post
Enemy of the snut
369
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tror du heller burde vente. Bare to uker mellom droppene er for lite. Kroppen har ikke rukket å bygd opp serotonin nivåene enda. Trolig det som gjorde forrige turen noe svakere. Vent minimum en måned mellom hver gang, gjerne mer. Så blir turene bedre.

Jeg bruker som regel mellom 125mg til 150mg og jeg veier 110kg. En gang tenkte jeg at jeg å skulle ta litt mer, 167mg etter en lengre periode uten MDMA. Dette kommer jeg ikke til å gjøre igjen fordi jeg holdt på å miste grepet å blacke. Det er min erfaring iallefall.

TLR Vent lengre mellom hver gang istedenfor å uppe dosen.
Vis hele sitatet...
Mener det står noe på

Kode

Molly Measure

HTML-kode

http://mollymeasure.com/
en plass at man bør vente minst 3 uker etter forrige inntak, og selv tenker jeg at minst 1 mnd mellom hver gang er ofte nok - og jeg tar det kanskje 3-5 ganger ila 1 år..

Husker ikke sist jeg tok MDMA før forrige gang, så forrige gang hadde ihvertfall 3-4 mnd fra forrige inntak.. Og som sagt; veier ca 60 kg (er underernært) og tok kun 1 dropp sammen med en kompis for nøyaktig 2 uker siden idag.
Snakket med ham nå nylig, han hadde bare glemt å spurt om jeg ville være med på enda en MDMA-tur. Han har allerede tatt 1 dropp på rundt .165-0.170 men han tenker ikke redosere, og nå er kl 22:05 og han tok droppen for ca 1 time siden og sa han merket peaken nærmet seg veldig nå. Vil han få noen søvnvansker inatt siden det er bare 2 uker siden forrige gang? Både jeg og ham blir veldig slappe og trøtte dagen etter, uansett om én eller begge har redosert eller ikke..

Han har aldri hatt noen psykiske lidelser, angst eller problemer i livet sitt - hverken på fritiden med omgangskretsen eller med noen i familien hans. Men kan han pådra seg noe form for skade siden han allerede har tatt en dropp? Er det jeg er bekymra for