View Single Post
Syns ikke noe om oppførselen til Atle, han skulle blitt kasta ut av vakta og fått seg en oppstrekk at man oppfører seg ikke sånn på byen mot folk.

Men at han skulle i fengsel eller få bøter for akkurat denne saken vet jeg ikke.
Folk sier og gjør mye dumt i fylla.
Om vi skulle ta alle som er idiot i fylla, ville vi ha måtte brukt en hel del ressurser på det.

Syns man kan kunne gå ut å ta seg noen øl. Møte venner, kollegaer og folk generelt.
Man skal kunne diskutere såre temaer, politikk, arbeid og spøke.
Det er en del av hverdags gamet syns jeg, lette på trykket og si hva man mener.
I en setting som ikke trenger å være så satans seriøst.

Rasisme hører ikke hjemme noen steder. Om det hadde vært opp til meg så skulle ALLE i Norge måtte dra til Finnmarka og jobbe på et fiskbruk eller en sjark noen harde år.
Jobba og frøssen kuken av seg.

For noe av det finaste med Finnmarks kysten er når du kommer til et lite sted og ett fiskbruk. Der folk kommer fra hele verden (oftest øst Europa, men også Afrika, Midtøsten osv.)
Står på ei kai og lurer på kordan fangsten var idag, uansett hudfarge, stilling eller livstru.

Artig når en gjeng med afrikanere, ukrainere, polakker, latviere og normann osv. står på kaia og høres ut som et gjeng papegøyer.

"Helvetes bromsa"
"Helvetes bromsa"
"Helvetes brosma"
"Brosma kurwa"

Da tenker jeg at det her er den beste integreringen av ALLE (Norske folk ikke minst).
På en førblåst liten skitplass over en helvetes fesk.

Blei sikkert bare vås, men det e en tullat feskars meining.