View Single Post
Sitat av celtseus Vis innlegg
Men huff da, det er jo et større "samfunnsproblem" at et par-tre drittsekker som havner i media føler seg krenka og paniske av å få konsekvenser og motstand for møkkaoppførselen sin
Vis hele sitatet...
Ser du tar hva jeg skrev i verste mening. Jeg refererte til andre innlegget i tråden, som jeg sier meg enig i:
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Det er staten som skal straffe deg hvis du gjør noe ulovlig ikke hele Samfundet.
Vis hele sitatet...
Med andre ord sier jeg: Still Atle Antonsen for retten.

Sitat av celtseus Vis innlegg
Og at rasisme handler om psykisk vold, fysisk vold, strukturell diskriminering og drap mot uskyldige? Breivik, glemt han allerede?
Vis hele sitatet...
Diskriminering, fysisk vold og terror er selvfølgelig også større problemer enn rasistiske fylliker.

Breivik var ingen fyllik på en bar, tvert imot, han var en terrorist som ville ha oppmerksomhet til sitt politiske manifest, og metodikken var å drepe barn. Du sammenlgner epler og appelsiner for å si det mildt.

Prøvde å diskutere noe mer interessant enn hvorvidt rasister er dumme. Det er for meg ganske soleklart. Men det er ikke rom for noe annen diskusjon. Det er det jeg synes er et større samfunnsproblem, som hindrer viktigere diskusjoner.

Men jeg driver kanskje ønsketenkning. Hva med å skrive om mangelen på håndhevelse av diskrimineringsloven i ansettelsesforhold, istedet for å bruke energien på kronikker om fulle komikere?

tl;dr: Atle Antonsen er en dum, rasistisk fyllik.