View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det jeg synes er kjipt oppe i alt dette er at den fjerde statsmakt liker å ruinere menneskers liv. Men hva gjør man ikke for litt klikks(?).
Vis hele sitatet...
Nå er det ganske relevant å rapportere om "kjendiser" plutselig går helt av skaftet. Ikke bare av tabloide hensyn, selv om det selvfølgelig ikke skorter på disse, men ren psycho-oppførsel i fylla begynner å nærme seg genuint viktig at folk får med seg. Antonsen-saken er grov og konklusjonen er selvsagt: Ali, Antonsen, to-tre relativt uavhengige vitner pluss en venn av Ali er alle enige om at det er en hinsides uakseptabel episode, i tillegg til at det må være ulovlig på ca. et dusin antall måter.

Hulsker-saken er relativt ukjent for meg, men sammendraget ser ikke voldsomt sympatisk ut. Er det noe å tilføye?

Sitat av Superspurv Vis innlegg
De har dreti seg ut i fylla og fortjener anmeldelse/bot, men jeg får litt vibes av media at de skal ha det til at de er pedofile.
Vis hele sitatet...
Hæ?

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis Hulsker forblir arbeidsledig ut livet fordi han hadde noen forjævlige jokes i fylla så synes jeg dette er veldig lett nei. Skal ikke se bort i fra at han får slengt noen kommentarer etter seg og spyttet på når han går ute i gatene.
Vis hele sitatet...
Han skal blant annet ha vist nazihilsen, forsøkt å kysse flere unge kvinner som tydelig ikke ønsket dette, og kalt en dørvakt for «jævla neger».

Skikkelige lårklaskere, riktignok. Høres bare ut som et litt vanskelig publikum, egentlig.

Det er ikke kult (eller lovlig) i utgangspunktet, og enda mindre kult når fyren er en relativt offentlig person. Da blir det desto større furore og andre konsekvenser hvis man oppfører seg "dust", som Antonsen ville sagt.

"Arbeidsledig ut livet" og offentlig spytting er vel for så vidt urimelig strengt, men også ren bullshit du akkurat diktet opp. Dommen (betinget og 15k pungsmekk) er en måned gammel og han fikk sparken - som programleder etter en offentlig ekstremfadese.