View Single Post
De elektriker svina driver med totalt uerlig oppførsel , jeg skulle bare montere en vifte i taket med lys , fjerne den gammle og sette opp ny, fyren sa jeg kommer i morra kl 13.00 siden jeg er i ommrådet, dagen etter møter han opp 15-20 min for seint og ikke alene , men har med seg en ekstra fyr til en 1 mans jobb, jeg hadde ikke bestillt 2 elektrikere, ikke min feil at de var 2 stk i mitt ommrådet da han stakk innom for å koble til min vifte , men 800 kr plus moms skal han ha for begge som var der , selv om han ene ikke gjore noen ting men bare sto der og så på , jeg nekter å betale for slikt bedrageri , så lei av uerlige skittne mennesker her i samfundet.... utnytter seg av alt de kan for å få ekstra penger ut av stakkars folk, til og med når han gikk etter jobben sa han og prøvde å syke meg ut , ja dette kommer ikke til å bli en billig regning , jeg fikk hakeslepp da han var så frekk å si noe slikt eller å ha vert hos meg i under en time, ikke brukte han noe matriel heller alt var ferdig kobla der , jeg fikk fnatt da han sa at de tol 7-800 kr plus moms i timen , jeg sa til han at jeg hadde regnet med 350-400 kr timen toppen, så skal han ha ekstra betaling for kjøring sikkert 1 time ekstra , og jeg kan love at de kommer til å putte på mye mere løgn og ektra ting å ta betalt for når regningen kommer , blir sykisk syk av slik manipulasjon fra slike selskaper, venter på regning og vil gransake den totalt og gå til sjefen demmes og klage , jeg vet allerede hva som kommer , en alt of høy overprisa regning med masse ekstra utgifter jeg ikke skulle hatt eller betalt for.