View Single Post
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
...en slags bensin personlighet hvor jeg liker å holde meg for meg selv, er litt tilbakestående, helt for jævlig dårlig konsentrasjon, føler meg udugelig og at jeg ikke klarer å gjøre noe riktig. ...
Vis hele sitatet...
Unnskyld om det er besvart før,har ikke lest hele tråden..

Lurer på hvorfor du evt. tror alt dette bare kom av bensinen? Kan jeg spørre (sånn ca.) hvor gammel du var når du brukte, og hvor gammel du er nå?
Kanskje noe av disse problemene ville kommet like etter uansett, kanskje noe av det er av andre grunner enn bensin, bare at du er mer oppmerksom på egne tanker osv. pga. en del av det eller noe sånt.. ? Noen bedring av noe slag, eller like ille som det alltid har vært?

Har selv brukt lightergass og bensin i perioder over flere år når jeg var ca rundt 10-14år, og hadde endel lignende crazy opplevelser med sterke syns- og hørsels-hallusinasjoner.
Svimt av par ganger samt de verste hodepinene, det kun fra bensin, så kan vel tyde på at det er mer skadelig enn lightergass på noen måte..
Brukte ikke plastpose, men en tom flaske med ekstra hull i som ble ristet rundt for å lage gass som inhalerte, desiliter eller slikt i bunnen. Kunne vel vare en hel dag..

Pleide selv å elske lukten av bensin før jeg sniffet det for rus. Nå gjør lukten meg kvalm..
Kanskje minneproblemer, dårlig konsentrasjon, kanskje litt klumsete(?), "tåkete" og små psykiske problemer kanskje.. usikker på om det kan ha noe med disse tingene å gjøre da, men også lurt på det før..
Alltids tenkt at det sikkert er umulig å vite sikkert uansett, og kanskje jeg bare er mer oppmerksom på slike tanker, noe jeg ville hatt uansett,småproblemer osv. som kanskje er relativt normale eller ikke kom av sniffingen, og at fokusering på dette kan gjøre ting verre og kanskje t.o.m. øke mulige underliggende problemer som ellers ikke ville vært noe problem..

Hadde vært bra å visst.. går vel ikke ann å teste med no slags brainscan eller noe sånt vel...vet ikke..
bare usikker på om i det hele tatt kan være mulig å vite sikkert..og redd for at det uansett kan være en dårlig idê å tenke for mye på..
Burde vel også legge til at jeg etterhvert har brukt andre ting, hovedsakelig hasj - daglig fra rundt 12-års alder, i mer enn 12år (uten pauser- inntil nylig. vært rusa mesteparten av livet nå,heh..). Tror ikke Cannabis kan skyldes for noe av det jeg lurer på kommer fra bensin, men vel alltid en mulighet det har hatt innvirkning..
Aldri nevnt noe av dette for noen,lever ganske isolert...

En annen ting, en del sterke og spesielle opplevelser på bensin/gass kommer ofte igjen i forskjellige former ved bruk av mer vanlige psykedelika (ex LSD), føles som om jeg husker tilbake til en ukjent lang tid tilbake, ting som egentlig er nye virker kjent, opplevelser jeg tror jeg har hatt lignende av på bensin/gass som nå påvirker andre typer rus og 'sinnsstemninger'..hm.

En fyr som var gammel nok til at han burde visst bedre som dessverre introduserte flokken for dette via tanken på mopeden sin..
Husker en lærer fortale oss at "1 av 3 som bruker det dør øyeblikkelig!", heh, vi var stor gruppe med unger som alle brukte (de fleste alltid kun lightergass), aldri noen problemer, og tenkte det da alt bare var løgn og overdrevent for å skremme oss. Bare hørte fra bekjent om ei jente i nærheten en gang som visstnok daua pga. gass. Da pga. kvelning elns (pusta ikke nok luft imellom ellerno)..

10+ år siden nå, og husker fortsatt mange deler av opplevelsene veldig godt, og som sagt tror jeg deler av dem kommer igjen på noen måter ved annen rus og spesielle opplevelser..

usikker på om f.eks minneproblemer,konsentrasjon og denslags virkelig er sannsylig at stammer fra slikt bruk, og om det uansett er lurt å tenke særlig på, ihvertfall om det ikke er noe spesielt å få gjort med det uansett.. hm
Sist endret av 51u5k; 1. desember 2012 kl. 05:47.