View Single Post
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Poppee Vis innlegg
Svært så mye man visste om Altibox uten å jobbe der da. Jeg kan alt om intern rutiner og hvordan de setter opp kundenummer etc, samt alle ip adresser som brukes til min lokale nettleverandør uten å jobbe der)))) riktig.
Vis hele sitatet...
Ingenting av informasjonen han har oppgitt i denne tråden er noe avansert å tilegne seg, selv om det virker slik basert på alle de hjerneskadede brukerne som ikke klarer oppgi et modellnummer eller en ip-adresse når man ber de utdype problemene sine her.

Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Noen som har tips til å forbedre rekkevidden til zyxel/tilgin? Er kjedelig når det ikke rekker fra ene enden av huset til andre...
Vis hele sitatet...
Slike ferdigbokser suger ofte grasalt med eselpikk når det kommer til rekkevidde, ville anbefale deg å investere i ett eller flere aksesspunkter basert på hvor mye du bruker det trådløse.

Selv har jeg 2x Cisco 1231 APer som står på loftet på hver sin side av huset, hele huset dekkes med full bars i alle tre etasjer (selv i garasjen som er integrert i huset i en betongramme og ut på gårdsplassen og ute på grillplassen min) i et hus som er 22m langt hus.