View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Må huske at de fleste som har svart deg her er 14 år og jomfru med litt skjeve syn på kvinner.

Onlyfans med undertøysbilder? Synes det er helt innafor, og jeg tror jeg kunne funnet noe litt frekt humoristisk at folk betaler for å se noe jeg kan få se gratis hver kveld.
Det viktige er vel å holde grensene du har satt. Jeg vet ikke hva slags erfaringer du har men noen hæstkuker blandt oss kan være utrolig manipulative jævler, dette er vel det jeg hadde vært mest bekymret for om du var min kjæreste.
Og jeg ville gjort det veldig tydelig at du ikke må være redd for å be om hjelp (fra meg eller politi/helse/myndighetene) om du føler deg truet/forsøkt manipulert på noe vis.

Det er forstyrrende for meg at folk fremdeles lever i kvinnesyn fra 1800 tallet om at jenter skal være "rene pene jomfruer", det får meg til å tro at de har veldig liten tiss eller andre problemer med selvbildet sitt.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt enig med deg, men det å kalle meningsmotstandere 14-åringer og blande inn kroppene deres (liten tiss) er vel ikke helt heldig for diskusjonsklimaet her inne.