View Single Post
Det er mange som spekulerer i om Trump starter et eget parti og tar med seg fanskaren sin. Det republikanske partiet er delt på midten både med tanke på velgermasse og medlemer. De gærne q-anonfolka på den ene siden og mer tradisjonelle konservative av den kjipe amerikanske sorten på den andre. At han blir dømt i riksrettsaken tviler jeg dog sterkt på, republikanerne er noen kalde hjerteråe og ikke minst feige typer. Jeg er dog sikker på at Sirkus Trump langt på vei er over, nå har vi forhåpentligvis kommet til den delen av tv-produksjonen hvor manusforfatterne i farsen USA egentlig har gjort det klart at dette var siste sesong men så kommer det en eller annen shotty screenwriter og plukker opp serien pga popular demand. Cheesy analogi til tross, Trump har generelt lav oppslutning nå, veldig lav sist jeg sjekka i hvert fall og det beviser om ikke annet at veldig mange av de som stemte på han under valget ikke egentlig var med i trumpculten men hadde andre årsaker til å gjøre det. De har dog blod på henda nå mtp utfallet. For let's be real, han sa jo allerede i sommer at dette ville skje.